ZŠ T. G. Masaryka
ZŠ T. G. Masaryka,Pyšely

Autoevaluační postřehy - školní rok 2024-25

OPATŘENÍ ZAMĚŘENÁ NA PODPORU ŽÁKŮ OHROŽENÝCH NEÚSPĚCHEM, ŽÁKŮ SE SPECIFICKÝMI VZDĚL. POTŘEBAMI A ŽÁKŮ S ODLIŠNÝM MATEŘSKÝM JAZYKEM

 

Základní škola T. G. Masaryka, Pyšely obdržela v nedávné době výsledky kontroly České školní inspekce. Na základě inspekční zprávy jsme se zaměřili na všechny uvedené připomínky a podnikli kroky k jejich nápravě. Jedná se o dlouhodobou, systémovou a komplexní práci, která je pravidelně vyhodnocována, abychom zajistili trvalý pokrok. Cílem naší školy je i nadále poskytovat kvalitní vzdělávání a zajišťovat bezpečné a podnětné prostředí pro všechny žáky.

 

1. Zohlednění doporučení PPP při výuce

Výuka plně respektuje doporučení Pedagogicko-psychologické poradny (PPP) s cílem podpořit individuální potřeby žáků.

2. Konzultace pro rodiče a spolupráce s poradenským pracovištěm

Škola pravidelně nabízí rodičům konzultace a spolupráci, a to nejen s učiteli, ale i s poradenským týmem školy.

3. Přizpůsobení metod a forem práce

Výukové metody a formy práce jsou upravovány tak, aby co nejlépe odpovídaly specifickým vzdělávacím potřebám jednotlivých žáků.

4. Motivace a podpora sebevědomí žáků

Do výuky jsou zařazovány motivační prvky, které posilují sebedůvěru žáků a podporují jejich aktivní zapojení do výuky.

5. Prezentace a aktivní zapojení žáků ve výuce

Žáci pravidelně prezentují svou práci, čímž přispívají k průběhu výuky a rozvíjejí své dovednosti.

6. Podpora asistentů pedagoga

Asistenti pedagoga jsou důkladně informováni o obsahu hodin a o vhodných metodách a formách práce s žáky, kteří mají specifické vzdělávací potřeby.

7. Práce v heterogenních skupinách

Výuka je organizována i v rámci heterogenních skupin, ve kterých se žáci s poruchami učení aktivně podílejí na práci a rozvíjejí své schopnosti.

8. Využití vzdělávacích portálů

Žáci jsou vedeni k používání online portálů vhodných pro procvičování učiva a samostudium. Tyto portály jsou také využívány přímo ve výuce.

9. Monitoring prospěchu žáků

Třídní učitelé pravidelně sledují prospěch žáků. Při zhoršení výsledků pedagogický sbor hledá vhodná opatření k odstranění obtíží a ke zlepšení výkonů žáků.

10. Sledování klimatu ve třídách

Pozornost je věnována také vztahům a celkovému klimatu ve třídních kolektivech, aby byla zajištěna podpora pozitivního prostředí pro výuku.

Škola

    Vyučovací hodiny:
   1. hod.    8.00 - 8.45 
   2. hod.    8.55 - 9.40 
   3. hod.    10.00 - 10.45 
   4. hod.    10.55 - 11.40 
   5. hod.    11.50 - 12.35 
   6. hod.    12.45 - 13.30 
   7. hod.    13.40 - 14.25 
   8. hod.    14.35 - 15.20 

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Únor bílý - pole sílí.

Pranostika na akt. den

O svatém Šimoně schází sníh ze stráně.